Anunci d’aprovació inicial de la proposta de delimitació de la Trama Urbana Consolidada (TUC) del municipi de la Sénia
En data 23 de febrer de 2026 el Ple de l’Ajuntament de la Sénia va aprovar inicialment la proposta de delimitació de la Trama Urbana Consolidada (TUC) del municipi.
El Ple de l’Ajuntament de la Sénia, en sessió ordinària de data 23 de febrer de 2026, va adoptar l’acord següent:
“PRIMER. Aprovar inicialment la proposta de delimitació de la Trama Urbana Consolidada (TUC) del municipi de la Sénia, redactada pels Serveis Tècnics Municipals.
SEGON. Sotmetre l’expedient a informació pública per un termini d’un mes, mitjançant anunci al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, al tauler d’anuncis i a la seu electrònica de l’Ajuntament (https://seu-e.cat/ca/web/lasenia), per tal que qualsevol persona pugui examinar-lo i presentar al·legacions i/o suggeriments.
El termini d’informació pública es computarà des de la publicació al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona.
L’expedient es podrà consultar al web municipal (https://lasenia.cat/web) i al Departament d’Urbanisme de l’Ajuntament de la Sénia, dilluns, dimecres i divendres, de 9.00 a 14.00 h, amb cita prèvia.
Les reclamacions i suggeriments es poden presentar davant l’Ajuntament dintre del mateix termini d’informació pública, per qualsevol dels mitjans que permet la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
TERCER. Establir que, en cas que no es presentin al·legacions durant el termini d’informació pública, la proposta de delimitació de la TUC esdevindrà definitiva, sense necessitat de nou acord del Ple, i s’haurà de remetre el present acord, juntament amb el document de la proposta de delimitació i l’expedient administratiu, a la Direcció General d’Ordenació del Territori, Urbanisme i Arquitectura per a la seva aprovació”.
La Sénia,
L’alcaldessa
Maria Victoria Almuni Balada

