L'Oficina de Turisme de la Sénia, ha promocionat durant aquest estiu els espais i activitats turístiques de més rellevància que disposem, amb la intenció de donar-ho a conèixer entre possibles visitants de proximitat.

La realitat ha estat que, el territori del qual formem part, complia a la perfecció les característiques idònies per afavorir el trànsit de turistes en època de pandèmia: gran quantitat d'espais a l'aire lliure, parcs naturals a l'abast per a la practica esportiva, aigües cristal·lines del riu Sénia, referent de poques aglomeracions i de turisme saludable, etc. Totes aquestes premisses, i d’altres, són per les que s’ha apostat a l’hora de concretar les campanyes de difusió i, podem assegurar que, aquestes accions sumades a tot allò que representa aquest lloc on vivim, ha beneficiat àmpliament el turisme d’interior i l’economia local durant l’estiu, la qual cosa i en comparació amb altres territoris normalment amb més turisme, podem dir que hem estat afortunats.

En relació a les campanyes que s’han dut a terme, destaquem les elaborades a través de les nostres pròpies xarxes socials de Turisme la Sénia (Facebook i Instagram), a més d'una inserció de 2 pàgines al mes d’agost en una de les revistes de referència del territori, Terres Ebrenques l’Estel, una publicació encarada al turisme, l'oci i la gastronomia que ofereix propostes turístiques de proximitat dins el territori de les Terres de l'Ebre.

El resultat de les accions ha estat prou satisfactori, i cal ressaltar que totes elles s’han dut a terme amb la col·laboració del Patronat de Turisme de Diputació de Tarragona.