SERVEIS MUNICPALS

 
La Regidoria de Serveis Municipals és l’encarregada de:

La gestió i manteniment dels diversos serveis municipals.
- Xarxa d’aigua
- Xarxa de clavegueram
- Xarxa d’aigües pluvials
- Enllumenat
- Jardineria  
La neteja viària del municipi
El manteniment i neteja del mobiliari urbà i els parcs infantils
La senyalització viària


La gestió d’incidències de qualsevol tipus i que afecti a qualsevol servei municipal mitjançant l’aplicació Línia Verda.

Els treballs relacionats amb esdeveniments realitzats en l’àmbit municipal.


Regidora: Alma Gimeno Blas
Secretari: Albert Bel
Adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Horari de visita: Dilluns a Divendres (cita prèvia)

 

 

caeuenfrgldeitptrorues


EL 88% DE LES INCIDÈNCIES COMUNICADES A TRAVÉS DEL SERVEI LÍNIA VERDA HAN ESTAT JA SOLUCIONADES

“Punts d’Aigua” és la tipologia d’incidències més comunicada per part dels  veïns de La Sénia. Gràcies a una elevada participació ciutadana a través del servei Línia Verda, es fa visible la important millora experimentada al municipi.

JULIOL 2018  – L'Ajuntament de la Sénia manifesta l'èxit obtingut en el seu municipi després de la implantació de Línia Verda. Des de la posada en funcionament del servei, la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial. Això demostra una eficaç resposta per part de l’Ajuntament en la resolució d'incidències comunicades pels veïns.

A dia d'avui, s'han comunicat 1.027 incidències de les quals 88% han estat ja solucionades. El tipus d'incidències més freqüent són aquelles que fan referència a "Punts d'Aigua", seguit de "Enllumenat", "Neteja" i "Voreres i Calçades".

Respecteu els edificis públics i els seus jardins, són de tothom.

S'ha realitzat l'arranjament del paviment del carrer Maragall (tram entre la plaça Sant Josep i el carrer Tarragona). Les obres han consistit en la renovació completa del paviment, el canvi de les pendents transversals del carrer i la instal·lació de dos nous embornals.

S'ha renovat el paviment del carrer del Sol, posant un de tipus de formigó amb pendent al centre. S'ha construït una nova línia de sanejament pluvial (amb els seus corresponents embornals) que evacuen l'aigua fins al nou col·lector del carrer Pompeu Fabra. 
També s'han canviat les tapes de les arquetes de registre i s'ha millorat la corba d'entrada al carrer (a la placeta de l'Hospital).
 

LÍNIA VERDA A TRAVÉS DE L’APP

Gràcies a la implantació d’aquest servei, els veïns disposen d’un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per a informar sobre els desperfectes localitzats al municipi. Línia Verda afavoreix l’ús de les “bones pràctiques” mediambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d’un municipi sostenible.

NOVEMBRE 2017 – El servei Línia Verda es va implantar a La Sénia l’any passat. Els veïns d’aquesta localitat han demostrat una molt bona acollida del servei i la prova d’això, és l’ús continu que en fan del mateix.

A La Sénia, el tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència a “Punts d’aigua”, seguit del “Enllumenat públic”, “Neteja” i “Voreres i calçades”. A dia d’avui, ja s’han rebut 758 incidències, de les quals el 86% ja han estat solucionades.

Per a poder utilitzar aquest nou servei, és necessari procedir a la descarrega de l’APP Línia Verda. Per a poder descarregar-la, l’usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia del seu Smartphone (Android/iOS).  Una vegada localitzada l’APP, es realitza la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el que vol comunicar la incidència. El procés és molt ràpid i senzill.