MITJANS DE COMUNICACIÓ

La Regidoria de Mitjans de Comunicació és l'encarregada de gestionar lo Senienc, lo Full, els pregons, l'eBando, la Web... així com tots els altres instruments que l'Ajuntament utilitza per comunicar-se amb els ciutadans.
Podeu veure els nostres plens al Youtube a l'enllaç següent. Enllaç


Regidor: Pau Garcia Bel
Secretari: Alba Paredes
  Adreça electrònica: comunicació@lasenia.cat
  Horari de visita: Dilluns a Divendres (cita prèvia)

caeuenfrgldeitptrorues


EL 88% DE LES INCIDÈNCIES COMUNICADES A TRAVÉS DEL SERVEI LÍNIA VERDA HAN ESTAT JA SOLUCIONADES

“Punts d’Aigua” és la tipologia d’incidències més comunicada per part dels  veïns de La Sénia. Gràcies a una elevada participació ciutadana a través del servei Línia Verda, es fa visible la important millora experimentada al municipi.

JULIOL 2018  – L'Ajuntament de la Sénia manifesta l'èxit obtingut en el seu municipi després de la implantació de Línia Verda. Des de la posada en funcionament del servei, la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial. Això demostra una eficaç resposta per part de l’Ajuntament en la resolució d'incidències comunicades pels veïns.

A dia d'avui, s'han comunicat 1.027 incidències de les quals 88% han estat ja solucionades. El tipus d'incidències més freqüent són aquelles que fan referència a "Punts d'Aigua", seguit de "Enllumenat", "Neteja" i "Voreres i Calçades".

Gràcies a la implicació directa dels veïns, el consistori ha pogut dur a terme àgils actuacions. A més, ha tingut coneixement de certes necessitats de les quals no tenia constància.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda. Per això, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d'aquest moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per a comunicar una incidència, només cal prémer al botó “Notifica la teva incidència”. Llavors, un desplegable amb diferents tipologies d’incidències apareix a la pantalla. L’usuari selecciona aquella tipologia sobre la qual vol comunicar. De manera automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes on s’ubica la incidència. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i una observació sobre la mateixa. Tan sols queda donar-li al botó d’enviar. Una vegada enviada, el personal de l’Ajuntament rep la notificació de la incidència comunicada. A partir d’aquest moment s’inicien els tràmits per a donar-li solució a la incidència detectada. El ciutadà a la vegada, rep una notificació al seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi a l’estat de la mateixa incidència.

A través de Línia Verda, l’usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l’opció de “Fes la teva consulta”. En un termini de 24 hores tindrà una resposta per part d’un equip d’experts en la matèria, de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini  www.liniaverdalasenia.cat. A més a més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l’usuari disposa d’un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi, etc.).

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902 193 768 en horari de 9.00 hores a 18.00 hores (cost de la trucada 0,07 €/min).

L’Ajuntament de La Sénia se sent molt satisfet amb els  resultats obtinguts i anima als veïns del municipi a seguir utilitzant aquest canal directe de comunicació.