caeuenfrgldeitptrorues

CONVENI AMB EL CONSELL COMARCAL DEL MONTSIÀ PEL PROJECTE TREBALL A LES 7 COMARQUES. S’aprova per unanimitat el conveni que suposa una despesa de 3.415.84€ per a obtenir el servei d’un tècnic/a d’inserció sociolaboral tres dies a la setmana en jornada completa, que també ofereix servei a les empreses i suport al teixit productiu.

CONVENI PER LA CESSIÓ DE SALES PER A CURSOS DEL SOC. S’aprova per unanimitat el conveni amb l’empresa Lleurgest Serveis Esportius SL (empresa que gestiona el Complex Esportiu Municipal) per a la utilització d’espais municipals en el complex, per a la realització d’activitats formatives homologades pel Servei d’Ocupació de Catalunya.

ADDENDA 2017 AL CONVENI AMB EL CONSELL COMARCAL DEL MONTSIÀ EN MATÈRIA DE SERVEIS SOCIALS. S’aprova per unanimitat l’addenda econòmica per un total de 40.499,24€, corresponent a l’exercici passat, per atendre les despeses dels serveis gestionats mancomunadament amb el Consell Comarcal del Montsià, en concepte prestació del servei bàsic d’atenció social i benestar social, programa d’acollida i integració de immigrants i servei d’informació i atenció a les dones.

CONVENI AMB EL CONSELL COMARCAL DEL MONTSIÀ PER AL FOMENT DE L’OCUPACIÓ. S’aprova per unanimitat el conveni que suposa una despesa de 4.510,50€ per a la contractació de tres peons i una persona que realitzi tasques de neteja a través del programa treball i formació per a persones aturades no perceptores d’ajuts.

FESTES LOCALS 2019. S’aprova per unanimitat les festes locals per als dies 19 de març (commemoració de la festivitat de Sant Josep) i 13 de maig (commemoració de la festivitat de Sant Gregori), per a l’any 2019.

ACORD D’AGERMANAMENT ENTRE CAZORLA I LA SÉNIA. S’aprova per unanimitat l’agermanament per plasmar públicament el vincle afectiu que uneix als habitants de les dues poblacions i intensificat la seva col·laboració.

MOCIÓ PER ESTABLIR UN SISTEMA PÚBLIC DE PENSIONS. S’aprova amb els vots en contra del PP i l’abstenció d’ERC-AM, donar suport a un sistema públic de pensions amb major capacitat de redistribució i reducció de les desigualtats que garanteixi la cohesió social i lluitar contra l’ocupació irregular i el frau a la seguretat social per cotitzacions

MOCIÓ EN DEFENSA DEL MODEL D’ESCOLA CATALANA. S’aprova per unanimitat la moció que expressa rebutjar la instrumentalització de l’escola o la llengua amb fins electorals, els atacs a la immersió lingüística, defensar l’escola com a eina de cohesió i no segregació i donar suport als professionals del sistema educatiu que garanteixen la pluralitat.

MOCIÓ PER A REVERTIR LES RECLAMACIONS DE L’IVA A ENTITATS CULTURALS I MITJANS DE COMUNICACIÓ PÚBLICS S’aprova amb les abstencions del PP, la moció que expressa el reconeixement a les institucions catalanes, programadors i mitjans de comunicació públic en la millora de la qualitat de les seves programacions, exigir al Ministeri d’Hisenda que aturi l’ofec i estableixi un diàleg per a l’abonament dels imports de l’IVA i que es lluiti contra el frau fiscal i no s’intenti aconseguir recursos de sectors amb una clara vocació social i cultural.

MOCIÓ DE SUPORT A LA DECLARACIÓ DEL PRESIDENT DEL PARLAMENT S’aprova amb els vots en contra del PP i l’abstenció del PSC-CP, la moció que dona suport a la declaració del president del Parlament de Catalunya per una resposta unitària en defensa dels principis democràtics i dels drets civils i polítics.