MITJANS DE COMUNICACIÓ

La Regidoria de Mitjans de Comunicació és l'encarregada de gestionar lo Senienc, lo Full, els pregons, l'eBando, la Web... així com tots els altres instruments que l'Ajuntament utilitza per comunicar-se amb els ciutadans.
Podeu veure els nostres plens al Youtube a l'enllaç següent. Enllaç

Regidor: Pau Garcia Bel
Secretari: Alba Paredes
  Adreça electrònica: comunicació@lasenia.cat
  Horari de visita: Dilluns a Divendres (cita prèvia)

caeuenfrgldeitptrorues

DECLARACIÓ DE LA CONSTRUCCIÓ MEDIEVAL COM A BÉ D'INTERÈS CULTURAL LOCAL S’aprova per unanimitat dels 12 assistents, la declaració com a Bé d’Interès Cultural Local (BCIL) de la construcció medieval situada al c/Galileu,21, ja que la seva façana, atalussada, forma part d’un mur d’una amplada de metre i mig o dos metres que hauria configurat un sistema de defensa emmurallada dins de l’àrea del conjunt històric medieval del poble.

MANIFEST DIA INTERNACIONAL DE LES DONES I SUPORT A LA VAGA FEMINISTA S’aprova per unanimitat dels 12 assistents el seu compromís per continuar treballant pels drets de les dones, en col·laboració amb les entitats de dones del municipi i rebutjant qualsevol tipus de discriminació i continuar treballant per elaborar plans d’igualtat que redueixin la bretxa salarial, la promoció de les dones a l’àmbit laboral i la conciliació amb la vida personal. També es dona suport a la Vaga Feminista i Jornada reivindicativa del 8 de març.