caeuenfrgldeitptrorues

CONVENI AMB LA FUNDACIÓ LA CAIXA i L’ASSOCIACIÓ DE LA GENT GRAN. S’aprova per unanimitat el conveni amb la Fundació La Caixa i l’Associació de Gent Gran per al desenvolupament del Programa “Gent Gran” al casal. Aquest programa contribueix i impulsa el benestar i un estil de vida actiu amb activitats i xerrades per a la gent gran.

CONVENIS DE L’AJUNTAMENT AMB LES ENTITATS LOCALS. S’aproven per unanimitat els diferents convenis de l’Ajuntament de la Sénia amb les entitats locals, amb els imports detallats a continuació:

Entitats Culturals:

• Agrupació Musical Senienca -> 33.705 €
  • Associació Astronòmica Aldebaran -> 405 €
  • Associació de Ball -> 970 €
  • Casa de Andalucía -> 755 €
  • Centre d’Estudis Seniencs -> 1.600 €
  • Centre Obrer -> 970 €
  • Joventuts Unides -> 13.445 €
  • Endansa’t -> 970 €

Entitats Socials:

• Mans Unides a La Sénia -> 3.000 €
  • Càritas a La Sénia -> 3.000 €
  • Familiars Malalts d’Alzheimer la Sénia -> 2.500 €
  • Esp. Catalunya Contra el Càncer a la Sénia -> 750 €
  • Lliga contra el Càncer a La Sénia -> 750 €
  • Associació de Dones Senienques -> 2.210 €
  • Assemblea Local Creu Roja La Sénia -> 11.000 €

Entitats de Medi Ambient:

• ACOLAMA -> 970 €
  • Associació de Bonsais de La Sénia -> 350 €

Entitats d’Empresa, Ocupació i Comerç:

• FECOSE -> 7.000 €

• AMPA de l’Escola Jaume I -> 750 €
  • AMPA de l’Institut de La Sénia -> 750 €
  • AMPA de la Llar d’Infants “Lo Trenet” -> 700 €

BEQUES DESTINADES A ESPORTISTES LOCALS 2018. S’aprova per unanimitat l’ordenança reguladora per a la concessió de beques a esportistes locals, amb una despesa màxima de 1.500 € (a repartir entre els diferents sol·licitants i distribuïts segons mèrits puntuables).Termini de l’1 fins al 30 de setembre de 2018.

BEQUES ADREÇADES A ESTUDIANTS DE LA SÉNIA 2018. S’aprova per unanimitat l’ordenança reguladora per a la concessió de beques per a estudiants de la Sénia per al curs 2017-2018, amb un import disponible de 12.000€. Termini del 30 de setembre al 30 d’octubre de 2018.

BASES PER A LA NIT DE L’ESPORT SENIENC. S’aprova per unanimitat les bases reguladores per a la nit de l’esport, amb un import disponible de 1.500€ per reconèixer i becar l’esforç i dedicació dels esportistes de la Sénia.

AJUTS A EMPRESES LOCALS PER ASSISTÈNCIA I PARTICIPACIÓ EN FIRES 2018. S’aprova per unanimitat l’ordenança reguladora per a la concessió d’ajuts a empreses per l’assistència i participació en fires durant l’any 2018, amb un import disponible de 8.000 €. Termini de 1 de setembre fins al 15 de novembre de 2018.

AJUTS A PETITS COMERÇOS, REFORMES I NOVA CREACIÓ 2018. S’aprova per unanimitat l’ordenança reguladora per a la concessió d’ajuts a petits comerços locals destinats a reformes i nova creació per a l’any 2018, amb un import disponible de 8.000 €. Termini de 1 de setembre fins al 15 de novembre de 2018.

SUBVENCIONS PER REHABILITACIÓ D’HABITATGES 2018. S’aprova per unanimitat l’ordenança reguladora per a la concessió d’ajuts a la rehabilitació d'habitatges, ajuts que es resoldran segons valoració de les sol·licituds presentades i fins exhaurir un pressupost màxim de 10.000 €. Termini fins 30 novembre de 2018.

PROJECTE I CLÀUSULES PER A LA CONCESSIÓ DEL MOLÍ LA VELLA. S’aprova per unanimitat el projecte tècnic, el plec de clàusules i l’expedient de contractació, mitjançant concurs, per a la instal·lació d’una Aula de natura o Granja escola al recinte del Molí la Vella i Molí Montserrada.

INSTANT EL GOVERN DE LA GENERALITAT PER AL COFINANÇAMENT DE LES ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS. S’aprova per unanimitat instar al Govern de la Generalitat a liquidar el cofinançament de les escoles bressol des del curs 2012-13, reiterar la demanda una nova proposta de coresponsabilització de costos, de sosteniment i de places.