Més de 2.600 incidències solucionades a través de Línia Verda

Gràcies a la implantació d’aquest servei, els veïns disposen d’un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per informar dels desperfectes localitzats al municipi. Línia Verda afavoreix l’ús de les “bonespràctiques” mediambientals i, en conseqüència, en el desenvolupament d’un municipi sostenible.

MARÇ 2022  – Els veïns de La Sénia han demostrat una molt bona acollida del servei Línia Verda i prova d’això, és l’ús continu que en fan.

El tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència a Punts d’Aigua (16%), seguit de Voreres i Calçades (15%), Enllumenat (13%), Neteja (13 %), “Parcs i Jardins” (7%), “Clavegueram” (4%), “Escombraries” (4%) i “Mobiliari Urbà” (3%). Actualment, ja s’han solucionat 2.613 incidències.

Gràcies a la implicació directa dels veïns, el consistori ha pogut dur a terme àgils actuacions. A més, ha tingut coneixement de certes necessitats de les quals no tenia constància.

L’Ajuntament de La Sénia se sent molt satisfet amb els resultats obtinguts i anima als veïns del municipi a seguir utilitzant aquest canal directe de comunicació.

I recordem als ciutadans, que l’aplicació de Línia Verda, s’utilitza per a la comunicació d’incidències a la via pública i als serveis municipals. En cas de suggeriments,recomanem que s’adrecin a través d’instància al registre d’entrada d’aquest Ajuntament, perquè es pugui estudiar en cada cas.

Com descarregar l’App Línia Verda?

L’usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Com comunicar una incidència per Línia Verda?

Per a comunicar una incidència, només cal prémer al botó “Notifica la teva incidència”. Llavors, un desplegable amb diferents tipologies d’incidències apareix a la pantalla. L’usuari selecciona aquella tipologia sobre la qual vol comunicar. De manera automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes on s’ubica la incidència. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i una observació sobre la mateixa. Tan sols queda donar-li al botó d’enviar. Una vegada enviada, el personal de l’Ajuntament rep la notificació de la incidència comunicada. A partir d’aquest moment s’inicien els tràmits per a donar-li solució a la incidència detectada. El ciutadà a la vegada, rep una notificació al seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi a l’estat de la mateixa incidència.

Servei Línia Verda de consultes mediambientals

A través de Línia Verda, l’usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l’opció de “Fes la teva consulta”. En un termini de 24 hores tindrà una resposta per part d’un equip d’experts en la matèria, de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdalasenia.cat. A més a més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l’usuari disposa d’un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi, etc.).

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902 193 768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores.